VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Hořovicko myslí na záchranu

Hořovice - Před zahájením jarních odvet odpovídal na dotazy asistent trenéra třetiligového Hořovicka Miroslav Nesnídal:

10.3.2017
SDÍLEJ:

Trenér Žebráku Miroslav NesnídalFoto: DENÍK/Jan Vildmon

Hořovicko zkusilo třetí ligu poprvé, co mu scházelo, aby bylo v tabulce výše?
Úvodem je potřeba říct, že po vcelku suverénním postupu z divize jsme si všichni přáli vyzkoušet ČFL. Očekávání byla velká, ale třetí liga je výkonnostně nesrovnatelná s divizí. Zpočátku jsme dopláceli na určitou naivitu, postupně jsme si začínali zvykat, ale pořád tomu, jak je nakonec patrné z umístnění v tabulce, něco scházelo.

Také čtěte: V kasárnách se začnou stavět bytové domy

Petra Vrabce vystřídal na trenérském postu Pavel Aubrecht, jak se vám spolupracuje?
Za mě velice dobře! Co jsem nejvíce uvítal, je komunikace a vyjasnění si kompetencí. Vždy se dokážeme domluvit, a je jasné kdo a co od druhého očekává. Ještě bych chtěl k této otázce podotknout, že Petr tady odvedl obrovský kus práce a za to je mu potřeba poděkovat! Jeho přístup k fotbalu byl naprosto profesionální a v mnohém mě obohatil.

Na co jste se zaměřili v přípravě nejvíce?
Bylo toho poměrně dost! Mužstvo se nenacházelo v odpovídající fyzické kondici, tak jsme na tom museli zapracovat. Změnili jsme rozestavení, což přineslo celou řadu nových poznatků směrem k jednotlivým hráčům, ale i mužstvu jako celku. Chtěli bychom být více produktivní, v tom osobně vidím veliké rezervy.

"Naše situace není nijak růžová, ale na druhou stranu rozhodně není neřešitelná."

Mohou se diváci těšit na větší počet vstřelených gólů?
Těšit se rozhodně mohou, ale o tom, že jim to slíbím, to opravdu není. To by bylo moc jednoduché. Budeme se snažit hrát jednoduše, tlačit se do zakončení, odvážně a snad to přinese kýžené ovoce. Šest vstřelených branek je opravdu tristní bilance. V tom se, pokud chceme být konkurenceschopní, musíme zlepšit.

Na jaře nečeká Hořovicko tolik ježdění na hřiště soupeřů, může to být výhodou?
Samozřejmě výhoda to může být. Ale na druhou stranu máme doma velmi silné soupeře, Převýšov, Hradec Králové, Vltavín, Jirny… Na druhou stranu, pokud se chceme zachránit, a uděláme pro to všechno, tak musíme sbírat body především doma.

Nepřehlédněte: Cábelíci na vavřínech nespí

Jaké umístění budete po sezoně brát?
Jakékoliv, které zaručí záchranu. Naše situace není nijak růžová, ale na druhou stranu rozhodně není neřešitelná. Vývoj ve druhé lize napovídá, že by mohla z ČFL sestupovat jenom dvě mužstva. Určitě uděláme vše pro záchranu, aby naše role v ČFL nebyla pouze epizodní.

NEMÁTE JEŠTĚ ČTVRTEČNÍ FOTBALOVOU PŘÍLOHU? RYCHLE SE VYDEJTE KE SVÉMU PRODEJCI!

Autor: Jan Bežo

10.3.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Finále KL: Slaný - Mělník (3:4)

Král: Touha po změně byla cítit ze všech stran

Ilustrační foto.
AUTOMIX.CZ

Jak snížit spotřebu auta? Není to složité, těmto mýtům ale nevěřte

Audit Deníku: Nové dálnice: Za čtyři roky 33,4 kilometru

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ - Když stavbaři v roce 1984 poprvé kopli do země a začali u Trmic stavět budoucí dálnici D8, bylo stávajícímu ministru dopravy 25 let. Asi by si tehdy Dan Ťok nepomyslel, že uplyne dalších 32 let a bude to právě on, kdo s dalšími politiky v prosinci 2016 přestřihne pásku a uvede do provozu poslední zbývající 16kilometrový úsek autostrády, která Česko spojila s Drážďany a Berlínem.

Atrakcí lesoparku bude lanové centrum

Králův - Dvůr Představitelé Králova Dvora se rozhodli investovat prostředky do obnovy dvou místních lesoparků.

Voda z vlastní studny - na kolik přijde

Pokud máme příhodné podmínky na zahradě nebo jiném pozemku pro vybudování studny (o potřebných podmínkách pro stavbu studny jsme psali zde) a jsme rozhodnuti studnu zřídit, udělejme si nejprve velmi přibližnou kalkulaci, na kolik to všechno přijde.

Výkula na trati do Karštejna potrvá až do července

Beroun - Na železniční trati v úseku Karlštejn Beroun je od minulého týdne omezen provoz vlaků na lince S7 Praha - Beroun. Důvodem výluky v obou úsecích trati je souvislá výměna kolejnic v kolejích v mezistaničním úseku dlouhém zhruba sedm kilometrů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies