VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Letní využití stadionu je stále ve hře

Hořovice – Městský zimní stadion v Hořovicích se těší velké návštěvnosti. Provozovatele Davida Jíchy jsme se zeptali na to, k jakým technickým úpravám zde 
v poslední době došlo. Navíc prozradil, jaké jsou v plánu

7.1.2016
SDÍLEJ:

Zimní stadion HořoviceFoto: DENÍK/Radka Kočová

„Provedli jsme úpravy na rolbě a chladícím zařízení. Město Hořovice zakoupilo nové ventilátory na vzduchové kondenzátory a provedla se výměna solankových čerpadel. Do budoucna plánujeme rekonstruovat ledovou plochu včetně mantinelů,“ říká David Jícha, který hořovický zimák provozuje čtvrtou sezónu a hned na začátku pronájmu ho nechal zastřešit. Tím se jeho využití výrazně zvýšilo. Opadly problémy, které vznikaly při oteplení nebo dešti, kdy se ledová plocha nemohla využívat.

Obtížný proces

Vzhledem k tomu, že jde
o městské sportoviště, úpravy konzultuje se zástupci města. „Konkrétně s panem Vavřičkou, který má na starosti sportoviště v Hořovicích. Novým úpravám a rekonstrukcím je nakloněn, ale jsou v Hořovicích také jiná sportoviště, která potřebují investice a podporu města,“ myslí si David Jícha.

Ten se v minulém období zabýval i myšlenkou letního provozu stadionu. „Velmi o to usiluji,“ přiznává David Jícha a dodává, že úprava hořovického zimáku pro letní využití by vyšla na 750 tisíc korun. „Prioritou pro město Hořovice je výstavba sportovní haly, proto nemůžu očekávat podporu ze strany města. Pokusím se finanční prostředky získat například z dotací, ale je to velice obtížný proces,“ uzavírá David Jícha.

Autor: Radka Kočová

7.1.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Beroun investuje do projektových dokumentací

Finále KL: Slaný - Mělník (3:4)

Král: Touha po změně byla cítit ze všech stran

AUTOMIX.CZ

Jak snížit spotřebu auta? Není to složité, těmto mýtům ale nevěřte

Spotřeba je dlouhodobě jednou z nejsledovanějších vlastností automobilů. Řidiči jí dokonce často podřizují svůj jízdní styl, volbu pneumatik, ale i výběr vozu jako takového. Ale opravdu víte, jak jezdit co nejúsporněji?

Audit Deníku: Nové dálnice: Za čtyři roky 33,4 kilometru

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ - Když stavbaři v roce 1984 poprvé kopli do země a začali u Trmic stavět budoucí dálnici D8, bylo stávajícímu ministru dopravy 25 let. Asi by si tehdy Dan Ťok nepomyslel, že uplyne dalších 32 let a bude to právě on, kdo s dalšími politiky v prosinci 2016 přestřihne pásku a uvede do provozu poslední zbývající 16kilometrový úsek autostrády, která Česko spojila s Drážďany a Berlínem.

Atrakcí lesoparku bude lanové centrum

Králův - Dvůr Představitelé Králova Dvora se rozhodli investovat prostředky do obnovy dvou místních lesoparků.

Voda z vlastní studny - na kolik přijde

Pokud máme příhodné podmínky na zahradě nebo jiném pozemku pro vybudování studny (o potřebných podmínkách pro stavbu studny jsme psali zde) a jsme rozhodnuti studnu zřídit, udělejme si nejprve velmi přibližnou kalkulaci, na kolik to všechno přijde.

Předvolební speciál deníku: Jak splnila vláda své sliby?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies