ro nejmenší přípravné ročníky jsem zhotovila pracovní listy. Podle svých vlastních dětí soudím, že žáci ZŠ a SŠ stráví mnoho času u počítačů při distanční výuce, a proto jsem jim zadala výtvarnou práci, kterou tvoří venku v přírodě. Téma je Land art – vytvoř venku v zahradě, parku v lese obraz nebo plastiku pouze z přírodnin, využij listů, plodů atd.

Podzimní výzdoba v mladoboleslavské MŠ Laurinka
Pokochejte se podzimní výzdobou MŠ Laurinka. Pošlete tu svou

Žáci mi posílají fotky svých výtvorů a píší, že si užili krásný čas venku. S nejstaršími žáky je to asi nejtěžší, zvláště příprava na talentové přijímací zkoušky na střední umělecké školy, které se rychle blíží (leden 2021) je komplikovaná. Tito žáci by měli co nejvíce kreslit zátiší, figuru, portréty, doma na to však většinou nemají podmínky. S těmito žáky individuálně konzultujeme jejich kresby a malby, zadávám jim výtvarné práce, z nichž bude možné sestavit portfolia předkládaná u talentovek.

Za dodržení protiepidemiologických opatření byla 20. října v klášteře sv. Františka z Assisi ve Voticích založena nová Asociace Dobrovolných svazků obcí Středočeského kraje.
Dobrovolné svazky obcí ve Středočeském kraji mají vlastní asociaci

Obrázky, které nám žáci posílají jsou pro učitele důležitou zpětnou vazbou a dávají naší netradiční formě práce smysl. Obrázky prezentujeme na FB profilu Výtvarka Andrea, Ondrova výtvarka atd. (distanční výuka), aby žáci a rodiče měli možnost vidět tvorbu ostatních a měli srovnání. Všichni se však těšíme zpět do výtvarných ateliérů naší ZUŠ.

Autor: Andrea Borovská, ZUŠ Beroun