Galerie: Historie modelu Škoda 110 R

Škoda 110 R slaví letos 50 let od zahájení výroby První verze měla pouze jeden pár světlometů Technicky vůz vycházel z modelu 100 Boční profil je krásný Náčrtek s kompletními rozměry Zajímavý typ volantu Motor moc výkonu neposkytoval Dobový prospekt využíval i půvabu dívek Interiér nepůsobil špatně I palubní deska byla vcelku úhledná Dveře měla skla bez rámů Řez prozrazuje uspořádání "vše vzadu" Od modelového roku 1973 se na přídi objevil druhý pár světlometů Záběr z výroby Velká část vyrobených vozů směřovala na export První model "RS" Škoda byl odvozen od 110 R Slávu ovšem získala až Škoda 130 RS I na tratích Rallye Monte Carlo Výroba skončila po deseti letech Na design se pokusil navázat projekt novodobého "erka" I tvar zadních světel předlohu připomíná