Zdroj: Škoda Auto
Lada Samara svojí koncepcí mezi socialistickými vozy předběhla Favorit
Zdroj: Lada
Ten se poprvé ukázal na podzim 16. září 1987
Zdroj: Škoda Auto
Na vzniku Favoritu měl lví podíl Petr Hrdlička. Na snímku se svým synem Martinem
Zdroj: Škoda Auto
Auto mělo na tehdejší dobu odpovídající rozměry pro malý rodinný vůz
Zdroj: Škoda Auto
Při propagování hrála samozřejmě roli také ženská krása
Zdroj: Škoda Auto
Ne všechny navrhované karosářské varianty se prosadily do výroby
Zdroj: Radek Pecák
Toto kupé by určitě bylo zajímavé
Zdroj: Radek Pecák
Kombík Forman zaujal velkým zavazadlovým prostorem
Zdroj: Škoda Auto
Auto se připravovalo také pro západní trhy
Zdroj: Škoda Auto
Tyto verze byly k mání v tehdejší Mototechně
Zdroj: Škoda Auto
Favorit byl také úspěšné závodní náčiní
Zdroj: Škoda Auto
Firma MTX z něj vytvořila roadster
Zdroj: Metalex
Díky přestavbám se používal Forman také jako sanitka
Zdroj: Škoda Auto