Posez už ponecháme vaší kreativitě, každopádně kancelářská židle s vhodným kovovým úchytem vespod bude jistě komfortní. Ale pozor, ať neusnete za řízením!
Zdroj: Archiv
Zdroj: Archiv
K oběma nápravám zespodu pevně připevněte osu vhodnou ke kolům, která hodláte použít. Osy by měl být přichyceny bytelně, ale mezi ně a prkno nápravy můžete upevnit třeba kousek tvrdší pryže, která bude mít fukci jakéhosi silentbloku a pohlcovat rázy.
Zdroj: Archiv
Vtip obou řízených náprav a tedy pekelného rejdu kárky je v propojení obou náprav vodicí tyčí, která vede spodem od pravého předního „ramene“ k levému zadnímu (případně obráceně, od levého k pravému).
Zdroj: Archiv
Důležité je dobře změřit správnou délku vodicí tyče při vzájemné souososti obou náprav a šasi (tedy v režimu, kdy by kára měla jet rovně...). Na přední nápravu pak navážete řídicí opratě patřičné délky.
Zdroj: Archiv