Zdroj: Radek Pecák
Vozidlo zvládá projet i metr hlubokým sněhem
Zdroj: Radek Pecák
Zatím je však v Krkonoších menší sněhová pokrývka
Zdroj: Radek Pecák
Na sněhu jsme zkoušeli rychlost 40 kilometrů v hodině
Zdroj: Radek Pecák
Podívali jsme se i na vrchol sjezdovky, odkud je krásný výhled na Sněžku
Zdroj: Radek Pecák
Velitelem hasičského sboru v Malé Úpě je Radek Holub
Zdroj: Radek Pecák
Vozidlo má gumové pásy, takže může i na silnici
Zdroj: Radek Pecák
Účinnost chlazení vylepšují otevíratelné části kapoty
Zdroj: Radek Pecák
Studený dieselový motor o sobě dává vědět i mohutným kouřem
Zdroj: Radek Pecák
Sání je uzpůsobeno i pro plavbu ve vodě
Zdroj: Radek Pecák
Naviják utáhne 9 tun
Zdroj: Radek Pecák
Systém pák pro řazení i ovládání vozidla
Zdroj: Radek Pecák
Na palubní desce volant samozřejmě chybí
Zdroj: Radek Pecák
na jeho středu jsou pouze páčky pro houkačku a stěrače
Zdroj: Radek Pecák
Některé nápisy u ovládacích prvků jsou ještě v ruštině
Zdroj: Radek Pecák
Přibyla už ale také česká varování
Zdroj: Radek Pecák
Klasické pedály spojka, brzda, plyn
Zdroj: Radek Pecák
Tachometr je cejchovaný až do dvoustovky
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je pochopitelně analogový
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou bytelné a pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu už to mají přepravované osoby horší
Zdroj: Radek Pecák
Zatím se do Bobr v Malé Úpě do žádné velké hasičské akce nepustil
Zdroj: Radek Pecák