Galerie: Test Hyundai Ioniq

Každý model Hyundai nyní vypadá úplně jinak. Ioniq 6 je oblý Zadní partie je poměrně členitá Příď naopak velmi plynulá Aerodynamický boční profil Ve světlech jsou pixely Interiér je také výjimečný Palubní deska plyne hladce Sedačky mají malé boční vedení Do kufru větší věci nenaložíte Dopředu lze dát kabely Dveřní panel je také prostý Ovládání okének je na středové konzole Další ovladače vlevo od volantu Panel klimatizace je na obvyklém místě Centrální displej je podlouhlý Digitální přístrojový štít obsahuje hodně údajů Přímo na volantu je volič režimů K dispozici je také pro sportovní vyžití Takto vypadá kamera zvenčí A sem se přenáší její obraz Volič převodovky je rovněž na volantu Šuplík u spolujezdce není úplně skvělý nápad Detailní pohled na rozsvícenou záď Přední světlomety Kliky jsou zapuštěné do karosérie Kola mají velikost 20 palců Reálný dojezd na plnou baterii činí 400 kilometrů Ve městě lze najet více Auto působí v české krajině trošku jako zjevení