Navíc nová cyklověž vyroste u autobusového nádraží. Stačilo ovšem několik málo hodin, kdy se zpráva dostala do mediální prostoru a někteří lidé tento záměr začali velmi razantně kritizovat a projekt označují za vyhozené peníze.

A to i přesto, že se Beroun dlouhodobě kvůli rostoucímu počtu obyvatel potýká s velikými dopravními problémy, v případě uzavření části dálnice D5 poblíž Berouna pak přímo s katastrofálními, navíc stavba cyklověže bude z drtivé většiny financována dotacemi (ze zhruba 16,5 milionů korun dotace činí 14,3 milionu korun).

Vizualizace cyklověže v Berouně.
O prázdninách začne v Berouně stavba cyklověže

Opět se tak ukazuje, jak krátce dokáží někteří hledět. Samozřejmě každý má právo na svůj názor, pohled na věc. Na druhou stranu místo nesmyslného obviňování radnice z „namaštění si kapes“ by si měli dotyční uvědomit, že existují i další projekty, které město dotuje a realizuje. Proč tedy neudělat jednou něco většího pro cyklisty?

Parkoviště se přeci nemusí stavět pouze pro řidiče osobních vozidel. I milovníci cyklistiky chtějí mít možnost, kde ponechat v bezpečí své mnohdy drahé stroje a ochránit je před zloději a nenechavci. Vedení města má za úkol reflektovat potřeby všech občanů a cyklisté mezi ně rovněž patří - nikoliv jen kultura, sport, komunikace a chodníky.

Redaktor Miroslav Elsnic.
KOMENTÁŘ: Do přírody odpad rozhodně nepatří. Musíme hříšníky "udávat"