V sobotu se jely rychlostní zkoušky na tratích Drozdov - Bzová, Libomyšl - Skřipel a Hostomice - Zátor. V neděli se pak závodilo na tratích Komárov - Komárov a Újezd - Kařízek. Všechny tyto erzety se jely třikrát.

Nejlépe si v celkovém pořadí vedla dvojice Rudolf Kohout se Stanislavem Tomanem, kteří na voze Lancia Delta HP dojeli v čase 55:43 min. a nechali daleko za sebou všechny soupeře. Na druhém místě v celkovém pořadí dojeli Tomáš Kabát s Jiřím Šimkem na voze Mitsubishi EVO IX z Korno teamu, kteří na vítěze ztratili téměř rovnou minutu. Třetí místo v celkové klasifikaci obsadili David Holomeček s Janem Šimáčkem na voze Mitsubishi EVO 8, kteří dojeli v celkovém čase 57:09 min. Toto pořadí platí shodně i pro nejsilnější kategorii A4.

V kategorii A3 zvítězila dvojice Martin Vokurka - Milan Hruška na voze Opel Astra, která vyhrála před druhou posádkou této kategorie Janem Netolickým s Milanem Ostrovským na voze Renault Clio o necelých 62 vteřin. Třetí místo obsadili Martin Přikryl s Olgou Přikrylovou na voze Nissan Sunny. Na Netolického s Ostrovským ztratili 1,3 vteřiny.

Velice pěkné čtvrté místo v absolutním pořadí si vyjela dvojice Jiří Vrkoslav - Vladimír Pulc na voze Škoda Favorit, která vyhrála kategorii A2. O téměř osmdesát vteřin horší čas zajeli Tomášek s Hrabíkem na voze Peugeot 106.

Nejslabší kategorii A1 vyhráli Ladislav Kopelent s Helenou Kopelentovou na voze Škoda Felicia. Tato posádka vyhrála svou kategorii s téměř dvouminutovým náskokem.

V kategorii historických vozů H2 dominovali tradičně Petr Šimurda s Milanem Dlouhým, kteří se svým vozem Škoda 130 LA proháněli řadu favoritů. V celkovém pořadí tato posádka obsadila osmé místo a svou kategorii vyhrála o více než dvě minuty. Nejslabší kategorii historiků vyhráli Jaromír Doubrava s Miroslavem Vondrou na voze Škoda 130 RS.