Tohoto závodu se zúčastnily více než čtyři desítky vozů nejrůznějších specifikací. I přes nepříliš příznivé počasí plné přeháněk se soutěž setkala se značnou přízní diváků.

Celkově se jela erzeta dlouhá cca 6,4 km pětkrát. Na posádky tak čekalo zhruba 32 kilometrů ostrých měřených úseků.

Absolutně nejlépe se s tratí popasoval Karel Váchal s vozem Mitsubishi Lancer, který ale byl na rally jako VIP host a do konečných výsledků se nezapočítával.

První místo v absolutním pořadí si vyjeli s celkovým časem 21:40,86 min. Aleš Dlouhý s Davidem Martáskem na voze Subaru Impreza, kteří zároveň vyhráli třídu A4. Jejich vítězství ale nebylo vůbec jednoduché. Jen o 33 setin vteřiny totiž skončili na druhém místě Petr Koutný se Simonou Koutnou, rovněž na voze Subaru Impreza. Třetí místo v celkovém pořadí obsadili Rudolf Zahradník s Leošem Čihulkou na voze Lancia Delta HF Turbo, kteří v součtu všech časů na vítěze ztratili necelých 21 vteřin. Všechny tyto tři vozy startovaly v třídě A4.

V kategorii A3 bezpečně zvítězili Martin Sláma a Karel Černý na voze Opel Astra Gsi.

Kategorii A2 opanovali Tomáš Jarosil s Miroslavem Chlípkem na voze Honda CRX, když druhé posádce v této kategorii nadělili v cíli více než minutu.

Kategorie A1 byla nejobsazenější, startovalo zde čtrnáct vozů. Nejlépe se s tratí poprali Petr Král a Aleš Pils na voze Škoda 130 RS. Ti měli v cíli v součtu všech časů náskok na druhou posátku této kategorie více než 53 vteřin.

Do soutěže se zapojily i historické vozy. Kategorii H4 vyhráli JUDr. Jiří Brož a Pavel Šubrt na voze Opel Kadet GTE.

Kategorii H3 vyhráli Luboš Kaminiecki s Markétou Foglarovou na voze Škoda 130 RS.

Vítězem Kategorie H2 se stali Tomáš Klokočník a Jan Kapek na voze Lada 2105 A.

V kategorii H1 dominovali Jan Mašek s Ondřejem Štamberkem na voze Škoda 120 S Rally, kteří vyhráli kategorii s náskokem více než dvou minut.

Příští Erzetka je naplánována na 10. listopadu, kdy by se měly ject dvě různé tratě o délkách 10 a 5,4 kilometru. Celkem tedy bude na posádky čekat přibližně šedesát ostrých kilometrů.