Hlavní slovo při prezentaci měl František Olbert, ředitel regionálního obchodu ve vydavatelství VLM. Ten prezentoval úspěchy a vize firmy, zároveň představil bohaté portfolio možností prezentace pro podnikatele, živnostníky, firmy i organizace. Představil novinky a projekty vydavatelství a nastínil řadu podrobností a detailů, které lze prostřednictvím VLM využít pro reklamní kampaně.

„Tato setkání děláme v rámci prezentace portfolia vydavatelství Vltava Labe Media. Všichni nás mají spojeno pouze s Deníkem. My ale máme také portfolio různých webů a samozřejmě nejrůznějších časopisů a magazínů,“ vysvětlil František Olbert.

Budova Masaryčky.
Fólie je stržena a Masaryčka už je zlatá tak, jak navrhla slavná architektka

Pozvaní hosté se mohli během prezentace seznámit s aktivitami, které má vydavatelství VLM na českém mediálním trhu. „Naše vydavatelství představuje zhruba 130 webů, sedmdesát Deníků v on-line verzi a v osmadvacet mutací Deníku v printu. Máme dvacet časopisů, oproti loňsku došlo k navýšení o dva tituly. Máme také jednoho distributora adresné a neadresné distribuce a dvě tiskárny, jednu v Praze a druhou v Olomouci,“ seznámil přítomné František Olbert.

Během prezentace zmínil také Deník Extra. Právě ten vychází v auditovaném nákladu více než dvou milionů výtisků, a to v sedmdesáti mutacích. Do schránek ho pravidelně dostává zdarma 45 procent domácností v České republice. Zajímavostí tohoto titulu je, že pokud by se složily všechny výtisky jednoho vydání Deníku Extra, výška tohoto balíku by byla více než tři kilometry.

Zdroj: Jiří Macek

Deník se může pochlubit také velmi věrnými čtenáři, má nejvyšší číslo předplatitelů na českém trhu. Zhruba 70 procent nákladu u něj tvoří právě předplatné. Samotné vydavatelství VLM má 241 tisíc předplatitelů, kteří odebírají jeden nebo více titulů z portfolia vydavatelství. Zúčastnění se na akci mohli seznámit i s řadou podrobností a detailů, které lze prostřednictvím VLM využít pro reklamní kampaně (a to jak v printu, tak na webu) a co lze využívat pro marketing a propagaci.

Svoji prezentaci představila také mediální agentura NeoMedia-Czech. V závěru pak mohli přítomní absolvovat komentovanou prohlídku Werichovy vily, kam je pozval ředitel Muzea Kampa Jan Smetana.

Vítězná podoba 4. kvadrantu Vítězného náměstí v Dejvicích.
Kulaťák už zná svou podobu. Komise vyhlásila vítěze architektonické soutěže

Od roku 2016 má divize Deníku skupiny Vltava Labe Media také eventové oddělení, které vzniklo s cílem využít potenciál nejčtenějšího zpravodajského titulu v České republice. Nabízí nejen organizaci a produkci eventů na klíč, ale také jedinečnou možnost propagace eventu v rámci celého vydavatelství prostřednictvím jeho tištěných a digitálních titulů. Vedoucí tohoto oddělení Jana Švecová celé setkání v Praze nejen organizovala, ale i moderovala. „Prostředí Werichovy vily na Kampě je prostě úžasné. Mám radost, že se tu všem pozvaným líbilo a že spolu s námi prožili příjemné dopoledne v krásném prostředí, s dobrým jídlem, v uvolněné atmosféře. Vše pak umocnila prohlídka vily, kterou si málokdo nechal ujít.“

Ředitel obchodu František Olbert byl také spokojen, akci zhodnotil stručně a jasně: „Tato setkání mají smysl v tom, že se můžeme se svými obchodními partnery sejít nejen u pracovních stolů, ale i v uvolněné atmosféře. Moc děkuji všem za účast, bylo to příjemné dopoledne strávené s milými hosty.“

Zaměstnanecká liga: Slavnostní vyhlášení - vítězný tým PVK.
Zaměstnanecká liga zahájila čtvrtý ročník. V Čakovicích byl nejlepší tým PVK

„Jsem ráda, že jsme se setkali s klienty právě ve Werichově vile, protože tohle místo má úžasnou atmosféru, k Praze prostě patří. Pořádat tady byznysovou snídani bylo pro mě ctí a jsem ráda, že jsme mohli naše klienty pozvat právě sem a představit jim naše produkty v pohodové atmosféře. Bylo fajn, že využili naše pozvání k prohlídce vily a odcházeli spokojeni,“ hodnotila dopoledne ředitelka obchodu pro Prahu a střední Čechy Anna Mařáková.

„Prostředí na Kampě a k tomu Werichova vila, to je záruka toho, že by neměl být nikdo zklamán. Z tváří a reakcí přítomných hostů jsem cítil spokojenost a navíc i zájem o dění v našich redakcích,“ podotkl Martin Rumler, šéfredaktor Deníku pro Prahu a střední Čechy.

Zlatý celek - Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy.
Zaměstnanecká liga: Pražští policisté opět neměli konkurenci!

„Viděl jsem na prezentaci, že Deníky dokáží hodně, a jak se postupně papírová média propojují se sociálními, tak ten záběr Deníku je veliký. Načerpal jsem tu mnoho inspirace, bylo to fajn dopoledne, a to i přesto, že dálnice z Mladé Boleslavi na Prahu byla kvůli nehodě hodně ucpaná, ale stihl jsem to,“ usmíval se Stanislav Najman, ředitel Kliniky Dr. Pírka v Mladé Boleslavi.