„Důkazem je, že každým dnem se síť rozšiřuje o dalších třicet provozoven," dodal. Ticket Restaurant® Card se tak stala první celoplošnou kartou určenou k placení jídla.

Edenred společně s MasterCard kartu představil v Brně, souběžně s tím začal budovat síť partnerských provozoven i v Praze a postupně ji rozšiřoval do dalších krajů.

„Nyní máme v síti klasické restaurace a restaurační sítě jako McDonalds, KFC, Starbucks Coffee, Burger King, Costa Coffee, PAUL nebo Mr. Baker. Restaurace tvoří páteř celé sítě. Kromě toho ale umožňujeme nákup jídla v prodejnách potravin zaměstnancům, kteří během pracovního dne nemají možnost zajít se neobědvat do restaurace," uvedl Pavel Kusý.

„Obchodní řetězce v síti zastupuje Albert a jeho supermarkety po celé zemi. Kromě toho lze prostřednictvím Ticket Restaurant® Card nakoupit jídlo i v menších prodejnách potravin," doplnil.

Obliba karty mezi zaměstnavateli

Kartu si oblíbili i zaměstnavatelé. Ke konci roku 2015 bylo podepsáno více než 70 smluv s firmami. „O naše řešení má v současné době zájem dalších téměř 500 firem s potenciálem přes sto tisíc uživatelů. Od začátku roku jsme zahájili například spolupráci s pražským Národním divadlem," řekl Pavel Kusý.

Společnost Edenred, lídra v digitálních zaměstnaneckých benefitech a elektronických stravenkách, bude v tuzemsku následovat i další velký hráč, společnost Sodexo.