Tyto práce si vynutily obousměrnou uzavírku mezi dálničními kilometry 2,9 a 10 s vyznačením objízdné trasy přes Pražský okruh, D11 a silnici II/101. Na spojnici s Prahou se tak zdrželi nejen motoristé z Mladoboleslavska, ale i cestující v autobusech.

Středočeský kraj jako investor ohlásil, že uzavírka potrvá do nedělní desáté dopolední, kdy měl být v každém směru zprůjezdněn jeden jízdní pruh a dokončovací práce pokračovat tak, aby plný průjezd dvěma pruhy mohl být obnoven od 16. hodiny, kdy už provoz houstne, protože se lidé vracejí z víkendu. Původní plány se ale nenaplnily.

Nevyšel pak ani odhad, že se termín obnovení provozu posune o hodinu: před jedenáctou, kdy už se před uzavírkami tvořily citelné kolony, stavbaři oznámili, že potřebná bude nejméně další hodina. Ani v poledne se však situace nezměnila: dálnice nedále zůstávala kompletně uzavřena a zcela neprůjezdná. Ukázalo se tak, že nakonec byl reálnější odhad policie, která na svém webu zveřejnila údaj (zprvu budící údiv) o obnovení provozu na dálnici od 13.30 hodin.

Vlastně ale nešlo o nic neočekávaného. Práce se totiž zkomplikovaly už v přípravné fázi: v sobotu odpoledne, kdy byl provoz v obou směrech stažen pouze do jednoho jízdního pruhu. V té době se počítalo s bouráním bočních částí mostu – ukázalo se však, že ten je v horším stavu, než se očekávalo, a v případě rozjetí prací by mohly hrozit pády fragmentů degradovaného betonu z nestabilní římsy do míst, kde stále ještě zůstával zachován provoz.

Bylo proto nutno počkat až na čas předem ohlášené úplné uzavírky. Důsledkem se stalo obnovení průjezdu na Prahu s více než tříhodinovým zpožděním – a ve směru na Mladou Boleslav ještě o hodinu později.

Již v pátek krajský úřad upozornil, že další uzavírka mezi exity 3 a 10 se na D10 chystá na víkend 6. – 7. dubna. Podle očekávání by úplná uzavírka měla platit od sobotní 20. hodiny do 10. hodiny v neděli.