Zdaleka však nešlo o jedinou výtku, kterou hygienici uplatnili. Ohrazovali se proti zašlé špíně v celém zázemí podniku, kde byly znečištěny podlahy, stěny i vybavení. Navíc všude poletovalo množství much i octomilek. Kontrolory nenadchl ani způsob skladování balených potravin. Některé v kuchyni i v zápultí baru ležely na podlaze; společně s provozním náčiním, úklidovými prostředky i prázdnými obaly. Navíc se našla spousta uskladněných věcí, které s provozem restaurace nesouvisejí. A ukázalo se, že k vaření slouží i nádobí a náčiní s poškozeným vnitřním povrchem.

Další výhrady se týkaly vybavení pro personál: zaměstnanci neměli vyčleněno hygienické zařízení ani prostor pro převlékání – a umyvadlo sice nechybělo, avšak postrádalo prostředky na mytí rukou a hygienické osušení.

Tohle vše bylo patrné na první pohled. Dobře však nedopadla ani detailní obhlídka zásob. V kuchyni se našly soukromé věci k jídlu – neurčené k použití ve stravovací službě, jak hygienici říkají – a nechyběly potraviny prošlé či zjevně zkažené. Polotovarům vlastní výroby uloženým v mrazáku chybělo označení.

Opakovanou kontrolou po důkladném úklidu provozovny se hygienici přesvědčili, že všechny výtky již patří minulosti. Provoz tak mohl být znovu obnoven.