Řidiči budou moci využít standardní CSS2 konektor pro takzvaný kombinovaný nabíjecí systém. Ten je nejobvyklejším evropským standardem. V čem je ale tato nabíjecí stanice unikátní, je její výkon. Motoristé budou moci „natankovat“ výkonem až 350 kW. Jen pro srovnání: rychlodobíjecí stanice v Čechách obvykle nabízejí výkon 50 kW, obyčejné dobíjecí stanice ještě méně: a sice 22 kW.

Pro Beroun je elektromobilita poměrně zajímavou oblastí. „Město má v současné době tři elektromobily, které používá například k rozvážení obědů,“ řekl Jiří Chalupecký, tajemník městského úřadu. V minulosti společnost ČEZ po dohodě s městem vybudovala dvě nabíjecí stanice u nádraží, které již fungují. „Do budoucna uvažujeme, že by se jedna nabíjecí stanice postavila v parkovacím domě,“ podotkl.

Současné elektromobily jsou nabité zhruba na 80 procent kapacity už za 30 minut méně výkonnými rychlonabíječkami. Odborníci hovoří o tom, že naplno využije tuto skutečně výkonnou síť dobíječek od společnosti Ionity až chystaná nová generace elektromobilů.