„Platba kartou mi nevyšla na berounské benzínce OMV na Plzeňské ulici. Nakonec jsem musela nákup pohonných hmot uhradit v hotovosti,“ uvedla zákaznice.

Své o tom ví i personál berounských benzínek. „Je to strašné. Poruchy na terminálu jsou velmi časté. Na jeho zprovoznění musí zákazníci čekat i půl hodiny. Nejhorší ale je, když u nás tankují cizinci, se kterými se nemůžeme dohodnout v němčině, ani v angličtině,“ uvedla obsluha čerpací stanice OMV Beroun sever.

Nájemce berounské čerpací stanice přiznal, že se nejedná o ojedinělý případ. „Snažíme se, aby zákazníci byli spokojeni, ale nemůžeme to ovlivnit. Terminál máme daný od centrály OMV. Jedná se o nový tip ze zahraničí. Nejsem ale oprávněný sdělit, o jakou zemi se jedná,“ uvedl nájemce berounské čerpací stanice OMV Beroun sever pan Maršál a předal nám kontakt na tiskového mluvčího OMV. Redakci Berounského deníku se však tiskového mluvčího po celý včerejší den nepodařilo zastihnout.

V rozporu s informacemi od zaměstnanců, nájemce benzínky nakonec tvrdil, že na čerpací stanici OMV sever se jednalo o ojedinělý případ. „Potíže na terminálu trvaly pouze v sobotu, a to v době návštěvy redaktorky Berounského deníku. Informovali jsme pracovníky centra. Ti přehráli software terminálu a od té doby je vše v pořádku,“ řekl nájemce Maršál a dodal, že na jiné čerpací stanici se případy výpadku terminálu opravdu opakovaly.