„Pokračujeme v modernizaci středových svodidel v úseku mezi 31. a 47. kilometrem. Aktuálně probíhá první etapa, v jejímž rámci se provádí čištění středového dělícího pásu od náletů, výměna zeminy a její profilace. Původní svodidla jsou nahrazována ocelovými oboustrannými. Pracovníci za jeden den vybudují přibližně 250 metrů,“ uvedl Martin Buček z týmu komunikace Ředitelství silnic a dálnic.

Součástí první etapy jsou i práce na nových přejezdech. „Celkem jich bude postaveno devět a v současné době byly provedeny jejich výkopy v délkách 120 až 135 metrů s položenou drenáží pro jejich odvodnění,“ dodal Buček.

Celkově modernizace postupuje podle plánu a navazující druhá etapa mezi 41. a 47. kilometrem by se měla spustit už 10. července. „Je pozitivní, že se v obou pásech jezdí ve dvou pruzích, což moc nebrání plynulosti dopravy,“ doplnil Buček.