Již třetí týden zajišťuje VAK Beroun plynulý provoz vodovodů a kanalizací v mimořádném režimu. Omezení se nikterak nedotkla základních služeb, tedy veškeré kontroly, údržby a zásahy, které jsou nezbytné pro zajištění kvality vody, se uskutečňují jako obvykle.

ONLINE ke koronaviru najdete ZDE

Uzavřeno je dočasně zákaznické centrum, podle společnosti se v souvislosti s tím zvýšila návštěvnost webových stránek a také četnost telefonních hovorů. Z důvodu uzavření zákaznického centra také nelze zaplatit poplatek v hotovosti.

„Platit v hotovosti teď není možné. Proto seniorům a nemocným osobám nabízíme domluvit se telefonicky na odložení platby,“ vysvětlil Jiří Paul s tím, že stačí nahlásit spojovací číslo SIPO a vše potřebné již zařídí pracovníci zákaznického centra.

Jedním z dalších opatření společnosti je, že do domácností nebude chodit pracovník VAK Beroun kvůli odečtům vody, ale zákazníci najdou ve schránce žádost, aby stav vodoměru nahlásili telefonicky, e-mailem nebo přes webové stránky. Stejně tak v současné době není možné objednat cisternu s pitnou vodu pro napuštění bazénu.

„Všechna tato opatření jsme přijali proto, abychom naše zaměstnance v co největší míře ochránili před nákazou. Rozdělili jsme provozy na pracovní skupiny, které se vzájemně nepotkávají, abychom tak snížili riziko karantén nebo onemocnění většího počtu zaměstnanců,“ dodal ředitel VAK Beroun Jiří Paul.

Koronavirus v ČeskuZdroj: Deník