„Probírali jsme nerosty, horniny a minerály. Chtěli jsme, aby se teoretické znalosti propojily s praktickými, a proto jsme přijeli. Na webových stránkách mají pracovní listy, tak jsme si je vyplnili. Se školou jsme zde poprvé,“ vysvětlila učitelka Radka Vöröšová. Celkem přijelo pětačtyřicet dětí. Jedna třída se vydala na prohlídku Domu přírody Českého krasu a druhá do Koněpruských jeskyň. Po hodině se děti vystřídaly.

Z návštěvy v Domě přírody Českého krasu:

Zdroj: Hájíčková Jana

V Domě přírody Českého krasu se děti od průvodkyně Kamily dozvěděly nejen o vývoji zdejších jeskyň, ale také jak vzniká zkamenělina, jaké biotopy jsou v Českém krasu, rozpoznávaly zvuky, které je zde možné slyšet, anebo si vyzkoušely, kudy lezou jeskyňáři. Také skládaly puzzle a poznávaly předměty podle hmatu. „Nejvíc se mi líbil kvíz a prolézačka, která vypadala jako chodba v jeskyni,“ hlásil na závěr jeden z žáků.