I když zde architekti dali přednost chodcům před autobusy, někteří lidé si na změny prozatím těžko zvykají. Cestující musí například počítat s tím, že jejich autobus přijede k jinému nástupišti, než tomu bylo před rekonstrukcí. Někteří se diví, proč jsou přístřešky otočené na sever. Další si myslí, že se zhoršilo řazení autobusů k nástupištím. „Když vystoupí cestující na výstupní zastávce, odcházejí po chodníku vedoucím napříč nástupištěm a křižují se s autobusem, který je přivezl," uvedl čtenář v internetové diskuzi Berounského deníku. Podle zástupců města některé problémy mohou vznikat tím, že se zatím nepodařilo postavit centrální budovu.

Hořovičtí museli tuto stavbu z projektu vyjmout, a to kvůli tomu, aby se jim podařilo získat dotační podporu. To se jim podařilo. Nyní je však na bedrech města zajistit úpravu stávající provozní budovy. „Začaly přípravné práce. Během prosince budeme na úpravách pracovat tak, aby budova mohla sloužit lidem od začátku příštího roku," sdělil hořovický starosta Ondřej Vaculík a doplnil, že zde nebude chybět vytápěná čekárna. Město hodlá centrální budovu v budoucnu dostavět.

Dopravce je přesvědčený, že nádraží se zlepšilo hlavně z pohledu obyvatel. „Nyní odpadá zátěž pro domy, které se nacházejí na západní straně nádraží," konstatoval za Probo Bus Miroslav Vacek. Jak dále uvedl, řidiči autobusů musí nyní určitá místa objet. To předtím dělali také, i když jiným stylem. Podle něj může být nyní nádraží pro chodce příjemnější, nejsou zde například žádné schody. „Nepříjemné může být však to, že se nepostavila provozní budova. Ta původní se nyní musí obcházet. Jsme ve stádiu, kdy byla realizovaná pouze první část projektu," popsal Miroslav Vacek autobusové nádraží z pohledu dopravce.

Město plánuje i vylepšení přístřešků, u zastávek budou doplněné boční stěny. Starosta Hořovic se vyjádřil i k situaci chodců. „Celé autobusové nádraží a zároveň celé náměstí Boženy Němcové je koncipované tak, aby nejslabší článek silniční dopravy, kterým je chodec, měl nejvýraznější roli. Propojovací cesta vede středem přes nástupiště, řidiči autobusů vědí, že se zde musí pohybovat zvláště obezřetně," podotkl Ondřej Vaculík.

Problémem může být právě to, že příchozí cesta neobchází nádraží, ale vede přes něj. „Je to záměr architekta, který vycházel z toho, že by lidé nádraží stejně neobcházeli. Vyvýšeným pásem se dává najevo, že zde chodci budou. S tím musí řidič počítat," doplnil starosta Hořovic.