Řidiči, kteří ráno vyjeli do práce či za jinými povinnostmi, tak museli prokázat velkou dávku odvahy a řidičského umění, aby po neposypaných a kluzkých silnicích dojeli bez karambolu.

„Jedu do Prahy a musel jsem zavolat do práce, že si beru půl dne dovolenou. Chtěl jsem si cestu zkrátit z Nového Jáchymova přes Nižbor, ale na silnici je led. Celou cestu jsem neměl na tachometru větší rychlost jak dvacet kilometrů v hodině. Snažil jsem se jet při krajnici s tím, že když tak skončím v příkopu," uvedl k ranní situaci na komunikacích Milan Kulhánek.

Renata Strejcová z Roztok strávila na cestě do Berouna dvě hodiny. „Pro mě byl asi nejhorší nižborský kopec. Mám ABS a na některých úsecích jsem jela jak na saních. Ještě teď jsem z toho celá vystresovaná. Když jsem sjela do Nižboru, nevěděla jsem, jestli se mám smát, nebo brečet. Rovná silnice na Hýskov byla posypaná. Prostě, všechno obráceně," popsala ranní zážitek pětačtyřicetiletá řidička.

Podle vyjádření cestmistra berounské správy a údržby komunikací Bohumila Taraby nebyla ranní námraza celoplošná.

„Byla pouze lokální, takže sypače vyjely tam, kde bylo potřeba. Nejprve ošetřily hlavní komunikaci, která prochází Berounem, dále silnici ve směru na Kladno, z Berouna na Koněprusy a pak ty ostatní. O tom, že je komunikace v Nižboru kolem řeky nesjízdná, jsme byli informováni. Proto jsem tam sypač poslal. Ten má ale jasně danou trasu," uvedl k situaci Bohumil Taraba.